26 november 2012

Måndag igen

En helt orörd vecka framför oss :)!

Tja, orörd men dock ej oplanerad. Förhoppningsvis ska Staffan inte jobba några kvällar och det gör att det blir lite lättare med vardagen. Skönt!

Nu tror jag att alla våra julklappar är inhandlade, inpackade och nerpackade i väntan på tomten :). Himla skönt! Jag beställde/förbokade en CD idag dock, men det är ju det lilla. Åh, så skönt det är - nu kan jag istället försöka njuta av julstämningen och planera för julpyntning och advent. För mig är det tiden innan jul som är den mysiga - när julhelgen är över så vill jag även att all jul ska ut och så ska våren komma in med krispiga tulpaner!

Önskar dig en härlig måndag!
Kram Eva
ps. i mitt förra inlägg hoppades jag på att kunna läsa lite i min bok i fredags trots gäster. Eh.. det kunde jag. Läste till 03.15.... sedan gick vi upp 08.00.... för lite sömn på en helg.. Men det var det värt! ds

2 kommentarer:

  1. Är alla julklappar KLARA???
    Nej, fy vilken ångest jag fick nu. Haha!

    SvaraRadera
  2. Oj..säger detsamma, va skönt att ha alla julklappar klara :)
    Vilka fina tulpaner!!!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...