6 november 2012

Maja på den snälla hästen Bess :)

Tänk att man kan bli så glad över några hyllor. Det blev jag igår :). Staffan fick upp alla 8 hyllor och det är så luftigt och snyggt - plus att avloppsrören också sitter på plats. Ikväll, om vi orkar, ska vi måla dörren en sista gång. Det som återstår är en lite bredare hylla ovanför varmvattenberedaren. Man kan lasta saker på beredaren, men det finns mer luft att utnyttja innan taket kommer. När man har ett tvättrum på några kvadratmeter så är man inte tuff och låter förvaringsplats bara vara - här ska det utnyttjas ordentligt!

Så, nästa gång vi kör till Ikea eller kommer till brädgården så blir det ytterligare ett hyllplan. Tänk om vi har ett i förrådet? Hm... ska se om jag ser något (tokmörkt när man kommer hem från jobbet) när arbetsdagen är slut.

"Spännande" saker som händer denna veckan:
1 - Maja tandläkaren i morgon (wops.. det har jag glömt att berätta för Maja..)
2 - Besök hos ny bank på torsdag. Alltid spännande och se om dom kan få ner ens boendekostnader.
3 - Städning för 3:e gången på torsdag. Satan i gatan så skönt det är!!!!
4 - CHAMPAGNE-WEEKEND lördag - söndag. Härligt!
5 - Fars dag på söndag. Fika och förhoppningsvis ett "besök hos pappa".

Ikväll ska jag klara av min 30 min på crossen direkt när jag kommer hem. Sedan blir det en varm dusch (efter middag, disk och målning), myskläder och sedan ska jag minsann krypa upp i soffan och se Äntligen Hemma. Brasan ska tändas också och så måååååååååånga värmeljus.

Allt för att mysa till det så här en tisdag!

Kram Eva


3 kommentarer:

  1. EN perfekt tisdag!!
    Städhjälpen måste vara guld värd!!

    Njut av kvällen nu!!
    Kram

    PS: fin bild på Maja

    SvaraRadera
  2. Härligt när man kan mysa sådär mitt i veckan! :-)
    Kram M

    SvaraRadera
  3. Du verkar ha en fullspeckat vecka. :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...