30 november 2012

Helg

Om allt går som vi vill, så är det en fullspäckad helg med många roligheter :)!!
Men, jag måste erkänna att det under 15 minuter hamnade lite smolk i bägaren... Dom ringde från fritids och sa att Wille hade ont i magen och hade somnat på soffan :( - neeeeeeeeeeeeeeeeeej. Vill inte ha sjukdomar nu..
Staffan körde dit och hämtade honom och då hade Wille sovit 1 1/2 timme och var hur pigg och glad som helst och väldigt hungrig.

Hoppas det inte blir något bakslag...

Majas schema i morgon är nog värst ;)
1) Innebandymatch i Landskrona. Börjar 09.00... Staffan åker med henne. Gå upp 06.30.
2) Ombyte och iväg till ridning. 12.15 börjar det. Jag följer med henne.
3) Dusch och ombyte och alla åker till BigBowl och bowlar :). Börjar 16.00
4) Hem till kusinvitamin Cajsa.
5) Småtimmarna, hem....

Kanske inte låter som så mycket men, jag tror Maja kommer att somna sött när lördagen är slut.


På söndag ska vi inte kliva ur pyjamasen.. Då ska vi gå omkring och lulla, tända en brasa, dricka te, sätta upp alla stakar och påbörja julpyntningen. Tror jag utanpå pyjamasen tar på mig vinterkläderna och tar mig en pw under förmiddagen (så att man inte blir försoffad ;)..)

Förresten, som en inbiten HippHipp-fan, så är det underbart att lyssna på Jansson & Wester i P4 på fredagseftermiddagarna. Dom är inte kloka..




Har ni fått upp alla stakar?
Kram Eva

3 kommentarer:

  1. Hello there, I found your blog by means of Google while searching for
    a related topic, your site came up, it looks great.
    I have bookmarked it in my google bookmarks.
    Hello there, just became aware of your weblog through Google, and
    found that it is really informative. I am gonna
    watch out for brussels. I'll be grateful in the event you continue this in future.
    Numerous people might be benefited out of your
    writing. Cheers!

    SvaraRadera
  2. I am curious to find out what blog platform you
    happen to be using? I'm having some minor security problems with my latest website and I would like to
    find something more secure. Do you have any recommendations?

    SvaraRadera
  3. Wow that was unusual. I just wrote an very long comment
    but after I clicked submit my comment didn't appear. Grrrr...
    well I'm not writing all that over again. Anyway, just wanted to
    say wonderful blog!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...