2 oktober 2012

Tisdag

Oj oj vad det går! Fotbollskalaset gick jättebra. Fotboll och lekar. Korv med bröd. Vätskekontroller och glass och avslutning med fiskedamm :). Wille är nöjd!

I söndags provade vi en av alla presenter nämligen "magi-labyrinten"! Åh vad roligt spel :). Den spelaffären som finns på Entré i Malmö är verkligen experter! Tack mamma och mormor!!

Vi provade även Willes nya superfina cykel! Wow så stor han känner sig, den passar perfekt. Tack farmor, Ronny och farfar!

Fortsättning följer när vi provat resten. Kanske blir det något bra tips inför julen?!

Kram Eva

4 kommentarer:

  1. Roligt med spel och födelsedag! :)

    SvaraRadera
  2. Meen, så stor bilden blev. Hm... undrar om jag kan ställa in det i blogger via iphone...

    SvaraRadera
  3. Kul med sällskapsspel!!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Vad roligt att festen blev så lyckad och alla fina presenter...

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...