3 oktober 2012

Snart mörkt

"mitt" träd på min promenad börjar tappa löv.
Snyft.

Man kan ju undra vad man har en brödkort till
när brödet alltid ligger ovanpå....



 
Jaha, då var det onsdag. Dagarna springer på som vanligt som om inget hade hänt. Tja, nu har ju inget revolutionerande hänt så det är kanske inte så konstigt. Fast.... jo, vi har ju faktiskt bokat städning. Hurra!! Varannan torsdag kommer "Rut" och städar hos oss. Herreguuud så skönt det ska bli.
 
Har ni städhjälp?
 
Ikväll är det bokat spelkväll med barnen. Vi kör ett varv till med labyrintspelet och så tar vi kanske även fram levande charader-spelet som vi köpte. Hm... eller så blir det Fia med knuff som han också fick :) eller ett annat spel med en apa. Som ni märker kommer vi att ha fullt upp i höst och vinter med att spela spel. Ett bra sätt att umgås på tycker vi, framför allt på vardagskvällar när mörkret faller på.

Spelar ni mycket spel?

Ha en skön onsdag!
Kram Eva

4 kommentarer:

  1. Japp, bamse-fia, monopol och Den försvunna diamanten tycker barnen om, så det spelar vi regelbundet.

    Hehe! PRECIIIIS sådär gör jag med brödet. Sambon blir galen! ;-))

    Kram M

    SvaraRadera
  2. Så skönt att få städning. Själv har jag en liten tvåa, och känns lite crayzy och få hjälp med städningen... :/

    SvaraRadera
  3. Brödkorg har man bara för att visa var brödet ska ligga...här hamnar den också mest vid sidan om:)
    Tycker din header är fin och den röda texten fångar upp de röda detaljerna i bilderna! Kram

    SvaraRadera
  4. Härligt med Rut!
    Här städar bara jag och maken ja och barnen varje fredag. Men det är ett evigt plockande hit och dit.

    Älskar spel men hade gärna önskat att det funnits mer tid till spelande.

    Ha en fin dag!
    Kram K

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...