22 oktober 2012

Sjukmåndag

Igår lunch planerades Majas skogsutflykt idag. Hela dagen o skogen med Skåneleden. Himla trevligt! Men, ju längre dagen gick desto sämre mådde Maja :(. Det slutade med feber och halsont :(. Det florerar halsfluss just nu... Dock inte lönt att ta halsprov idag.. Det visar inget än... Jag vet.. För Majas del blir det ingen skogsutflykt idag tyvärr.

Jag ska in och jobba några timmar, sen får jag snällt åka hem till Maja och ta hand om henne.

Dags att starta måndagen och köra iväg.. I mörkret... Blää

Hoppas du får en skön måndag!
Kram Eva

2 kommentarer:

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...