2 oktober 2012

Ridhjälm till salu

Hej!
Maja säljer sin ridhjälm - den har blivit för liten och vi har köpt en ny.

Den ser ut så här:

Marin 52




Hjälmen är godkänd enligt europeisk säkerhetsstandard för ridhjälmar EN 1384. Den är även utöver detta utformad för att ge största möjliga värde gällande både säkerhet, utseende och komfort.

Inte säker, men jag tror den är i storlek 53 (jag dubbelkollar så klart om intresse finns!)

Pris: ca. 150:- eller ge ett bud (alla pengar går till Majas sparande till ridläger Fenix Park till sommaren)


Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...