Ny header..igen
Syns den?
Fungerar den?
Är den fin?
Är den ful?
Kommentera så att jag vet om jag ska fila på en annan eller låta denna vara.
Kram Eva
Fungerar den?
Är den fin?
Är den ful?
Kommentera så att jag vet om jag ska fila på en annan eller låta denna vara.
Kram Eva
Den syns men den röda texten i headern är svårare och läsa, kanske ska testa med en annan färg? så upplever jag de :/
SvaraRaderaOch den är fin!!
Man får ju prova sig fram för man ändrar ju inte på 30 min :)
Kram