11 oktober 2012

Hepp


Hepp, så var det torsdag :) Sköna torsdagar tycker jag om. Jag har nästan alltid sköna torsdagar nu för tiden. Faktum är att sedan Maja började på ny ridskola och rider på lördagar så har jag ingen sådan där - super-stress-dag längre på vardagar. Helt underbart!

Majas innebandyträning går liksom av sig själv. Än så länge är Staffan fortfarande hennes tränare och då åker Maja med honom. Efter oktober (när Staffan inte vill vara tränare längre) så kommer vi ändå att hjälpas åt och Staffan kommer att träna taekwondo samma dagar. 

Fin regnbåge igår när jag körde hem.
Det var till och med flerregnbågar på himlen. Fräckt!
           




Wille har inte kommit på något nytt att hitta på efter att han hoppade av fotbollen. Helt ärligt; det gör inget. Den dagen han får ett intresse, som han vill sysselsätta sig med, den dagen ordnar sig allt ändå. Han har nog med att börja F-klass och leka med kompisar. Precis som det ska vara.

Idag är det premiär för vår städhjälp. Jag öppnade för henne i morse. Gulp.. hoppas hon gjorde det bra. Är inte så förtjust i att klaga. Å andra sidan så är det skönt med ett företag som gärna vill att man återkopplar om man är nöjd eller ej. Ska bli underbart att komma hem till ett nystädat hus.

Nä, nu ska jag avsluta min eftermiddagsfika och återgå till mitt arbete.

Ha en skön kväll!
Kram Eva



4 kommentarer:

  1. Hoppas det inte är Svea Miljöstäd bara för då är det inte städat vill jag lova
    Kram
    Mausi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahahaha Mausi, nä du det namnet glömmer man aldrig :)

      Radera
  2. Ja du... Detta med barn och aktiviteter! ;-)
    Kram M

    SvaraRadera
  3. Va skönt med städhjälp, de blir allt vanligare!

    Förstår att de är fullt me alla aktiviteter me barnen, man kan inte hinna allt.

    Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...