4 oktober 2012

Förkylt

Lilleman är sjuk. Dom ringde från skolan under morgonen och sa att lilleman hade huvudvärk och låg i soffan. Det är ju inte likt honom, så då vet man att det är något på gång. Förhoppningsvis något snabbt övergående för vi har ju helgen bokad om man säger så..... Men oavsett vad så kommer så klart Wille före allt annat. Vi får se vad det blir av det.
Staffan körde och hämtade honom och är hemma idag. Min tur i morgon med andra ord.

Delar ni också på vab-dagar?

Ikväll ska jag, mamma och faster-Margit på en liten tripp. Nämligen till Lovisa på landet.Det är kundträff där idag. Det är så mysigt. Som kund blir man bjuden på god soppa och något gott att dricka till - sedan går man och minglar och shoppar lite. En kul grej att göra en helt vanlig torsdag :)


Jodå, det blev det mystiska labyrintspelet igår :)
Tror affären heter Playoteket. Fantastiskt ställe!

See ya!
Kram Eva

7 kommentarer:

  1. Vilken mysig kväll!!

    Visst ändrade du texten lite?

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Anna!
      jo, jag ändrade texten lite efter din input. Tackar :)!

      Radera
  2. Spännande med utflyktet på vardagen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!
      Det blev en trevlig utflykt en vanlig torsdag.

      :)

      Radera
  3. Hoppas han kryar på sig snart!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Näpp!
    Då vi båda jobbade tog jag allt vabbande...
    Önskar en fin fredag!
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Typiskt att bli sjuk så nära efter födelsedan men kanske tur att han var frisk då.

    Det var mest jag som vabbade förr eftersom min man är lärare o inte kan lämna sin klass...

    Kul med lit torsdagslyx!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...