27 september 2012

Wille 6 år

Stora killen har här kommit ner från sängen och
öppnar nu dom stoora paketen

Det är kul med födelsedagar!

Nästan större än Wille själv ;)

Rambo hittade pappret så klart...
Wille hade en strålande födelsedag. Först blev han ju firad på morgonen av familjen. Sedan firade dom honom så klart i skolan med både tända ljus, krona på huvudet och skönsång. Igår kväll fick Wille välja matställe och döm om min förvåning blev det McDonalds... ;). Så Burlöv Center vi åkte till. Efter middagen gick Wille och Simon in på BR och där fick Wille välja present :). Det blev en dräkt att klä ut sig i. Passar både till Iron Man och till ... någon annan som jag inte kommer ihåg namnet på..
Glass och lek med presenterna avslutade kvällen.

Så klart kommer det ju även att vara både släktkalas och barnkalas. Puh.. :o)



Titta vad jag blev bjuden på i väntrummet hos tandläkaren.
Inte illa va?
Nä, ikväll blir det till att ta en pw och ett styrkepass - det håller inte det här.. Tror minsann jag ska ta och besöka antingen Apoteket eller Life för att inhandla vitaminer.

Är så gräsligt trött alltid. 
Någon mer än jag?

Glad onsdag på dig!
Kram Eva

3 kommentarer:

  1. så mysigt att fylla år när.man är liten!

    SvaraRadera
  2. Födelsedagar var ju det bästa som fanns, när man var liten! Det och sommarlov. :-D

    Kram M

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...