4 september 2012

Sopor



I morse när jag körde till jobbet tyckte jag det luktade lite.. vad ska jag säga... "gammalt" i bilen. När jag kommer till jobbet så inser jag att jag måste kolla vad det är. Hahahaha, då har jag i helgen satt in våra papperspåsar med återvinningssopor i bilen för att åka och sortera, men tydligen helt glömt bort det lika fort igen!
Så där har jag kört omkring med en massa sopor i bilen i två dagar :)
Man ska dock inte bli förvånad om det blir en tredje dag...... eller fjärde......

Wille har nu tagit beslutet att han inte vill spela fotboll mer. Okej sa jag och pustade faktiskt ut lite. Kände mig lite som en "rälig" mamma. Men jag tvingar ingen. Har hört rysarberättelser om föräldrar som står utomhus i ur och skur och tittar på fotboll. Nu hör det till saken att fotboll är något av det tråkigaste jag vet. Jag är nöjd över Majas val med innebandy (INNE...) och ridning :)
Vad som blir Willes nästa aktivitet får vi se. Jag följer med så klart oavsett val!

Tittade på schemat över Majas matcher i höst. Alla matcher utom 4 ligger på lördagar precis på samma tid som hon rider.................... Det blir nog inte mycket matchspelande för hennes del om jag känner henne rätt. Men jag undrar om hon blir ledsen?! Hon visste ju att detta kunde inträffa. Vi får se ikväll när vi pratar om det. Staffan åker iväg med eller utan Maja - är man tränare så är man!

På schemat ikväll står det alltså bara: Innebandyträning och för min del så blir det ett varv i löpspåret!

Jag vill skicka ett STORT TACK till mamma som hämtade Wille, skjutsade Maja och nattade Wille under tiden vi var på föräldramöte igår!

På så sätt kunde Maja välja Black Bess till hopptävlingen den 22 september! Glädjen var stor :)

Kram Eva



4 kommentarer:

  1. Nej det är drygt hemma när man bara har en skärm :P... och nu idag fick jag två 26 tum's skärmar så de är rejäla vill jag lova :P
    Kram fina du ♥

    SvaraRadera
  2. Samma här! Eller ja nästan... Kände liknande "doft" häromdagen i vår bil och upptäckte två ihoptorkade, mumie-bananskal som hade börjat mögla i sidofacket på dörren. BLÄÄÄÄ! Minnet är bra men kort... ;-D

    Kram

    SvaraRadera
  3. Minnet brukar vara bra men kort :)
    Fotboll är inte min grej heller. Minns med fasa när killarna spelade det.....

    SvaraRadera
  4. Hoppsan haha :-)
    Köp en wunderbaum så all soplukt försvinner!

    Min dotters handboll och gymnastik kommer också att krocka i höst. Vi får se vad hon väljer.

    Ha en fin dag!
    Kram K

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...