25 september 2012

Regnoväder

Igår kväll var ingen skön kväll. Det var en rolig kväll. Det var en mycket givande kväll. Men den var inte skön.... Det var kallt som fan, blåste så in i hel-ete och mörkret kom tidigt.... Blää.

Igår var jag och Maja hos Martina och red Ariel :).
Det var jättekul. Tränade studs och hoppning. Bjuder på en film från kvällen. Ber om ursäkt för den dåliga kvaliteten. Men det är egentligen väldigt mörkt. Jag har lampan på och då blir det inte så himla käckt!



Ikväll är det innebandy, träning, legobygge och soffmys som gäller för den här familjen. När sedan Wille har somnat smyger jag upp på ovanvåningen och packar in alla presenter vi har köpt. För i morgon fyller vår lille stora pojke 6 år!! Det är väldigt noga att vi har med oss några mindre paket när vi genom att sjunga för honom väcker honom. Sedan ska han gå ner till köksbordet och där ska alla andra jättestora.. paket vara tillsammans med hans frukost.

Jo, han vet minsann hur han vill ha det!

Skön tisdag på dig!
Kram Eva

2 kommentarer:

  1. Kallt och rida ute!! lite ser man ju på filmen iallafall, duktig hon är.

    Så lillkillen blir 6 år, stora killen :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja, gissa om man längtar tillbaka till Grekland!!! :) Eller hur!??
    Grattis till sonen i morgon!!!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...