13 september 2012

Redan torsdag

Jag tycker det är sjukt vad tiden går fort. Det är alltså redan torsdag. Förstår ni?
Idag ska Staffan inte vara tränare i innebandy, han ska ta sig ner till Taekwondolokalen och "kolla läget" och se när dom andra seniorerna tränar... Seniorer... Jag är glad för Staffans skull att han tar tag i sin dröm :)

Själv ska jag nog ta en vilodag, eller så tar jag en rask promenad i alla fall. Igår efter min motionsrunda så klippte jag gräsmattan, kanterna, vattnade blommorna och städade i trädgården. Det var liksom lika bra när jag hade flåset uppe :)

Vi måste fixa utomhusbelysning. En elektriker kommer hit endera dagen och ska sätta upp dom och koppla. Men.... var hittar man snygga lampor??????

Dags att sondera terrängen på nätet.

Happy torsdag!
Kram Eva

2 kommentarer:

  1. Ja du, det där med trädgårds belysning tycker jag är ett gissel, skulle med vilja ha, men inte så det lyser för mycket... och inte för lite... *fniss*
    Ha en fin torsdags kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hornbach, Bauhaus m.fl har rätt bra utbud!
    Snart är kvällarna bäckmörka :-/

    Kram K

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...