22 september 2012

Lördag

Vaknar till regndroppar mot fönstret och är tacksam för att det är hopptävling i ett stort ridhus idag. Skönt att slippa både bli blöt och frysa.

Avslutade jobbveckan med att Li och Tomas med barn kom och grillade igår. Mysigt och jättegott! Vi satt kvar länge vid matbordet och pratade och pratade. 12 års vänskap är en skön känsla. Då är det 12 år för alla, för vi träffades när våra flickor var i magen :).

Liten plan för sommaren 2013 fick vi in också :). Härligt att ha något att se fram emot.

Nä, nu ska jag väcka Maja. En ny dag gryr!

Ha en skön lördag!!

Kram Eva

5 kommentarer:

  1. Godmorgon!
    Här ösregnar så Tyra ville bara vara ute 5 min :)

    Kul när man kan börja planera för nästa sommar med vänner!
    Kram och ha en bra lördag

    SvaraRadera
  2. Hoppas det går bra med ridningen!

    SvaraRadera
  3. Önskar dig en riktigt mysig lördag.
    Det regnar här också idag.. tråkigt.
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  4. Här vaknade man klockan 6 :( men kröp tillbaka i sängen 7 :) och sov till 10,30 sååå skäönt! Men vaknade av åska och spö regn ... höst på riktigt nu!
    Kram Maya

    SvaraRadera
  5. Låter som ni hade en härlig lördag! Visst är det kul att planera lite? :-D

    Kram M

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...