3 september 2012

Foto: Möllans dag
Kronotorps Mölla utanför Malmö



Jaha, det var den helgen. Inte klokt vad dagarna går fort. Men jag måste säga att vi ju har gjort en himla massa saker denna helg. Roligt!

Fredagsmys - så underbart som det alltid är att mysa i soffan och äta gott.

Lördag: Allt hann vi med och lite till. Maja blev skötare till Black Bess och hade på kvällen fantastiskt roligt på den festen hon skulle på. Själva hade vi lördagsmys :)

Söndagmorgon skjutsade jag Maja till ridfröken Martina. Maja skulle agera "hästskötare" åt Martina och Nicolie som skulle iväg på en "Pay & Ride"-tävling i Löddeköpinge. Himla kul för henne!
Undertiden var jag, Staffan och Wille på besök i Möllan (se bild). Vi fick en riktigt trevlig och detaljrik guidning - jättekul!

Nu är det måndag och vi har börjat vecka 36. Full rulle!
Staffan fick dock gå hem i förmiddags. Känner sig inte alls bra och med tanke på att lunginflammationen slog ut honom helt i våras så blir han så lätt dålig och idag är han jättetrött och andfådd. Bättre att vara hemma då och vila upp sig så att det inte blir några följdsjukdomar.

Ikväll är det föräldramöte i skolan
Svårt att vara på två ställen samtidigt..


Foto: Ganska högt uppe i Kronotorps mölla.
Utsikt från möllan


Det löser sig sa han som ...
Kram Eva
 

2 kommentarer:

  1. Vilken fin bild!

    Du får helt enkelt klona dig :)

    Stackars mannen som är sjuk, han får krya på sig nu.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Full rulle igen i vardagen ser jag... Hoppas allt funkar!!

    Svar; Jag hade just anlänt från Moskvar när jag skrev det där inlägget och sen hade jag övernattning i Helsingborg.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...