19 augusti 2012

Familjebild

Vi tackade faktiskt ja till att bli fotograferade av en fotograf på hotellet.
Det blev många fina foton kan ni tro.

Finaste!

Söndag idag. Vi har hämtat hem katterna från katthotellet. Åh, så glada dom blev. Det hade gått jättebra och Lisa tyckte väldigt mycket om våra pågar :)

Resten av dagen har vi "påtat" i trädgården och tvättat. Vi har fixat till vår framsida genom att klippa gräsmattan, ta bort ogräs och så gjorde vi äntligen klart kanten till våra fina rosor. Dessutom köpte vi mer jord och fyllde upp med (bra va mamma :)?). Wille har haft kompisen Rasmus och grannbarnen hos sig och lekt hela dagen. Wille avslutade dock genom att vara hos Rasmus ett par timmar (kryss i taket!). Maja har varit med kompisen Smilla hela dagen på stranden (fick hon inte nog på Rhodos?)

Kantstenen på plats!

Lasagnen står i ugnen, vinet är dekanterat (man kan ju inte chocka kroppen genom att sluta dricka vin helt plötsligt), fläkten är på plats i vardagsrummet, arbetsväskan är packad för min del, Willes fritidsväska är packad och ikväll ska vi slappa i soffan till en bra film.

I morgon är det tillbaka till verkligheten igen.
Kram Eva

5 kommentarer:

  1. Absolut inte! Rutiner (med vin) kan inte bara avslutas hux flux! ;-)

    Kram M

    SvaraRadera
  2. Jättefina bilder!! Vad härligt med Rhodosresan. Min son var där nyligen med 6 kompisar. De hyrde moppar och tog sig runt!

    SvaraRadera
  3. Vilka fina bilder på er:)
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Åh vilken superfin bild!!
    Finfina familjen :)

    Kram

    ps, snart börjar jag nog blogga igen ;)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...