24 augusti 2012

Puh vilken vecka

Så himla skönt att just denna vecka är över. Inte för att den inte har varit givande, mysig och rolig, för det har den, utan för att det har hänt så in i bomben mycket att jag blir helt trött...

Nu är jag även hemma från vår säljkonferens i Stockholm och konstaterar att, trots att jag sällan är ute och reser, så har jag under samma vecka flugit 3 gånger.

Idag var inte flygplansstolarna ens sköna... Kanske sköna för rumpan men inte för nacken, hahaha. Jag hade ju liksom planerat in 55 minuters sömn (dåligt med den varan på konferenser) - men när jag lutade mig tillbaka så var nackstödet så himla långt bak att man liksom istället fick nackspärr och kunde inte vrida huvudet utan bara spärra upp ögonen och se, om möjligt, ännu tokigare ut än vanligt.
Inte skönt... inte alls. Hur jag än vred och vände på mig så kunde jag inte hitta en skön sovställning eller i alla fall en "vanlig" ställning i en flygstol.
Men skam den som ger sig.

Ner med bordet, placerade huvudet i händerna och hepp!
Ja, självklart så var det inte så skönt det heller, men det fungerade ett tag i alla fall. Fram tills dess att jag somnade helt för då vek sig liksom armbågarna utåt...Ja, ni kan ju själva gissa hur man ser ut.

Jodåsåatte...

Nu är det i all fall FREDAG och jag är nöjd med det!

Maja och kompisen Julia har "Twilight-maraton". Jisses så härligt. Vars en 3-mans soffa ligger dom i. Började 16.00 idag och är inne på 2:a filmen. Vi är förbjudna att ens komma i närheten. Åh, så mysigt dom har..

Vi andra är förpassade till nedervåningen.
Hur skönt som helst.

Trevlig fredag!
Kram Eva


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...