18 augusti 2012

Hemma :)

Både roligt och inte skoj alls....
Guud så splittrad jag blir.
Jag har just kommit hem från två UNDERBARA veckor på Rhodos. Senast jag var på Rhodos var 1994..
Det var lika roligt denna gång, om än helt annorlunda. -94 var jag singel och åkte med mina väninnor in till Rhodos stad och festade i dagarna 14.
Nu bodde jag i Ixia, 5 km utanför staden, med min härliga familj och badade, solade, drack goda viner och åt goda middagar (hrm... vågar inte väga mig) också i dagarna 14.

Första veckan var det nästan en olidlig värme. Det var som lägst 38 grader i skuggan... faktiskt inte skoj... Men, till slut hittade man ett sätt att "klara" dagarna och kvällarna. Luftkonditioneringen var guld värd :)
Andra veckan var fantastisk! Graderna sjönk lite och det började blåsa som sig bör på Rhodos.

Nu är jag hemma igen och det är ju också skönt. Skönt att sova i sin egen säng, skönt att vara hemma helt enkelt.

Men, jisses, så snabbt man kommer in i det "vanliga"...

Förresten, igår var jag helt övertygad om att jag stod öga-mot-öga med Malin Berghagen. Jorå, när jag kollar in hennes blogg så ser jag att jag hade rätt :). I en helt vanlig supermarket i Ixia.

Återkommer när jag inte är så himla trött.
Kram Eva

2 kommentarer:

  1. Men åhhhh ,har ni fått njuta av värme på Rhodos!
    Så härligt!
    Ja, jag läste oxå att Malin B varit på Rhodos,så visst var det henne du träffade :)

    SvaraRadera
  2. Spännande med lite kändisspotting! :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...