31 augusti 2012

Fredag - jihaaa!

Maja har instagram... jag lånar hennes bilder.
Här rider Maja på Ariel. Bilder från i onsdags.

Underbar kväll. Vädret var fantastiskt!
Så har vi fredag i blodet :)!
Visst är det underbart?
En hel helg framför oss!
Mycket ska hinnas med!

Ikväll blir det mysfredag. Jag ska försöka hitta en vit blus/skjorta idag efter jobbet och även ett par nya skor. Kul om man hittar, frustrerande om man inte gör det.. jaja..Ska även hinna med ett träningspass.

I morgon är det Kick-off på innebandyn, Maja ska rida lektion, Maja ska vara med på sköthäst-möte, vi ska handla present, Maja ska på kalas. Sedan är det lördagkväll :)

Åh, vad jag tycker om fredagar!
Kram Eva

3 kommentarer:

  1. Härligt med fredag! :-)
    Och åååh, vad jag längtar efter att få rida när jag ser bilderna. Det var längesen nu.

    Kram M

    SvaraRadera
  2. Kikar in för att önska en trevlig helg...:)
    Själv ska jag jobba heeeeela helgen. Kramiz..

    SvaraRadera
  3. Instagram är kul, de har jag :)
    Ha en bra lördag me ridningen idag! Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...