22 augusti 2012

Bilder

Utsikten från vårt sovrum
Från Maja och Simons rum ser man poolen (foto kommer annan dag)

Älskade strand. Lugnt och skönt varje dag.

Blev själv förvånad. Vilken fin solnedgångsbild det blev!

Wille blir kastad i poolen av Simon och Staffan
Maja står bredvid och kollar!

Coola Maja solar :)

Frukostdags.
Har ärligt inte ätit så god mat vid varje måltid som vi gjorde här!

Närbild på mig..

Soluppgång.
Jorå, vi var ute varannan dag och joggade :)
Så det fick man göra innan det blev TOK-varmt.

Wille och Staffan körde Jetski

Djupt vatten för vissa ;)

Maja i havet på den älskade luftmadrassen

En typiskt förmiddag för mig.
Strand, sol, flipflop, vatten och en god bok!

    
Staffan och Simon på Rhodos nordligaste spets!
Om orkar titta, så kommer fler bilder en annan dag.

Första riktigt skarpa dagen idag i skolan för Wille. Det har gått bra. Gick bra att lämna i morse, blev lite ledsen under dagen (har vi fått berättat). Maja fick förtroendet att hämta hem gossen i eftermiddags. Tror båda två växte tack vare det.

Själv har jag idag åkt buss.... Bil-fanskapet har gått sönder igen. Denna gången avgasröret. Men, tack vare vår mekaniker på Shell i vår kommun så är det redan fixat :).

Synd han inte är gratis bara.... 

Bilar är bra
När dom fungerar

I två dagar ska jag nu vara i Stockholm på utbildning/konferens. Småspännande. Men att det hamnade just denna vecka var kanske inte just min största lycka. Allt ska liksom hända denna veckan. Fast man löser väl det också :)

Äsch, just nu ser jag fram emot att äta kräftor i helgen. Gud som jag har saknat kräftor. Jag äter bara när det är "säsong". Men så äter jag så att det håller hela året, hahaha..Ska bli himlans trevligt att träffa familjerna Holmberg-Hylén, Kristiansson och Ganzow-Jonsson. Familjeträff med andra ord.

Denna vecka har jag även startat upp min kamp mot vågen. Byxorna spänner lite efter två veckor med AllInclusive (ups..!) Nu ska resterande kilo väck som har smugit (?) sig på under årens lopp. Träning och rätt mat för denna kropp. En joggingtur blir det därför ikväll.

Vad gör du en onsdag?

Kram Eva

2 kommentarer:

  1. Härliga bilder! Jag längtar till Grekland!!!
    Själv laddar jag för ett nattpass på jobbet just nu :)

    SvaraRadera
  2. Åh ni verkar ha haft det toppen på er semester! Och härliga bilder:) Spännande för W att åka Jetski! Hoppas att allt går bra för W i skolan! Jag tycker absolut att Ni ska åka till Astrid Lindgrensvärld, där är så fint:) Ha det så bra Kram Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...