24 juli 2012

Twitter

Jag har börjat Twittra :).

Trodde aldrig jag skulle göra det. Har känt att blogg och facebook har varit tillräckligt.
Men igår kom jag på andra idéer. "Jag vill prova att twittra, tänkte jag". Är det inget för mig så avslutar jag ju bara kontot. Å andra sidan, så ibland "poppar" det upp  korta små kommentarer jag skulle vilja delge andra - men tycker att bloggen är till för något lite längre inlägg. Så kanske twitter är något för mig ändå...

Sagt och gjort. Jag fixade mig ett twitter-konto och twittrar under EvaAngel9 (ja, 9:an fick jag ta... måste vara många som heter EvaAngel...) Klicka på knappen till höger och följ mig!!

Tisdag idag. Jobbdag nummer 2 av 4. Skåne visar sig från sin absolut bästa sida med strålande solsken och varmt.... och här sitter jag... på ett kontor med ryggen mot fönstret..
Ja, ja - det är snart dags för lunch och då ska jag köra en liten runda. Har bilen idag. Ska nämligen iväg till svägerska med familj direkt efter jobbet. Hos svägerska med familj väntar även svägerska med familj nr. 2, min egen familj och även svärfar. Det är grillkväll som vankas (för dom som inte jobbar vankas det även sol och bad i pool...... jag är inte bitter.......) ~ Ser fram emot kvällen!

Men fram tills dess så ska jag ta och ringa till kunder. Tja, ringer dom inte till mig får jag ju ringa till dom :)

Happy tisdag!
Kram Eva
ps. Karrebaeksminde är på ingång - inte många dagar kvar. Fotona i min header är därifrån. Kanske dags att uppdatera bilderna då?! ds



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...