6 juli 2012

Snart så är det dags!

Om någon timme går jag på semester. Gud så skönt. Jag är helt slut i kroppen. Fast det har kanske inte med jobbet att göra utan med att jag var på ett nytt Friskis&Svettispass igår?!? Hehe, jag fick med mig Staffan också - kul!

Majas lägerhäst är halt.. Hon är ledsen för hon hade kommit med i hopplaget och nu vet hon inte ens om hon har en häst att rida.. :(. Fast igår fick hon två utmärkelser!

1) Den som kämpat och jobbat mest i sin ridgrupp!
2) Den snällaste och mest hjälpsamma tjejen på hela ridlägret :) - 30 tjejer är dom. Två tjejer var dom som fick denna utmärkelse!

Nu är jag en stolt mamma! 

I morgon ska jag hämta hem henne. Uppvisningen börjar klockan 11.00 och dom har "lovat" åskskurar... bläää... undrar om hon är med... Lider med henne just nu - hon har jobbat mot målet att vara med i hopplaget hela veckan. Så lyckas hon, men hästen blir halt. Åh... det smärtar i mitt hjärta!
Känner jag henne rätt, tar hon en liten snabb krabat och kämpar på ändå!

Håll tummen för att det inte spöregnar, åskar och blixtrar i alla fall! 

Ikväll ska jag på grillkväll med jobbet. Just nu regnar det... Känns ju lyckat... inte... Men va fasiken - vädret kan väl ändra sig :)?!?!

Ha´re bra!
Kram Eva

2 kommentarer:

  1. Åh, ridläger. Nostalgi! Har både varit med som deltagare och som ledare. Underbart roligt båda delarna! :-)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni fick bra väder... vi fick några stänk i går när vi grilalde med jobbet!
    Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...