18 juli 2012

Så var det onsdag

Idag är det onsdag och dagen är som vanligt helt oplanerad. Barnen kollar, som vanligt, på sommarlovsmorgon på TV och jag ska nu göra frukost. Under tiden så luskar vi reda på vad som ska hända idag :)

Här kommer några bilder från vår tur till Museet i Malmö. Det var länge sedan jag var där, så det var himla kul!

Eh... det kom en skur.
På väg in i slottet

Inne i slottet - alla fyra barnen.

Är han inte fin? Provade min nya kameras zoomfunktion - gick ju bra!

Hela slottet

Fiskehoddorna :)

Wille i ubåten - fräckt!
Kanske det lutar åt ett tunnbrödsbageri idag, eller så blir det en promenad i vår fina bokskog, eller så tar vi ett dopp i Pudesjön ~ eller så hittar vi på något helt annat!

Kram

2 kommentarer:

  1. Torup? Pude ligger i vår kära kommun så vi bor nog "åt samma håll".
    Fina bilder! Ormen blev ju himla läcker :-)

    SvaraRadera
  2. Det är inte ofta man ser ordet "Fin" i samband med en orm. Hehe! Men jo, jag håller faktiskt med: Väldigt fin (jag har inte ormfobi heller, så det kanske påverkar). ;-)

    Kram M

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...