28 juni 2012

Yes!

Att man kan bli så glad över att bilen går rakt igenom bilbesiktningen :-)! Ett helt tomt ark kom ut. Hurra så skönt! Det gäller att underhålla denna bil så att den rullar måååååånga mil till. Vi har annat vi vill köpa eller göra innan vi skaffar en nyare bil. Dessutom är det faktiskt ganska skönt att inte behöva reta sig på att den blir lite smutsig och rörig i bland. Det är inte hela världen om det sparkas på sätet mm.

Idag ska jag och Maja fortsätta vår "shopping" inför ridlägret. Maja, som är livrädd för eld, tänkte jag "överraska" genom att köpa en bärbar brandvarnare. Så kan hon ha den i stugan där hon ska bo. Dessutom ska vi försöka hitta det där kontantkortet som ger henne 5000 gratis sms..... Kan behövas så att jag får svar på mina när jag skickar till henne hela nästa vecka.. Jag är avis. Jag vill också på ridläger. Jag VET ju hur roligt det är.. Vi får väl åka på "förälder-barn"-ridläger nästa år. Jo, det finns faktiskt!

I morgon..... sista dagisdagen!


Ett ridläger....
bilden har inget med Majas ridläger att göra.
bilden har jag lånat från Google.


Tack för idag!
Kram Eva
ps. Idag levereras Tupperwaresakerna! ds

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...