13 juni 2012

Onsdag idag

Idag har jag lite ont i huvudet... Självförvållat... men likväl ont.. I morse när jag vaknade kände jag direkt att jag nog inte skulle köra bil. Tur man har en kollega som bor några meter bort och som jag kunde åka med.. :) Varför jag inte kunde köra?! Tja, det var ju studentfest igår och för en kort stund trodde jag nog att jag var ledig idag..hehehehehe.. önsketänkande i alla fall. Det var så himla roligt att jag kunde stannat hela natten och vinet var jättegott!!

Idag är en ny dag och en trött Maja spelar fotbollsturnering hela dagen på skolan och en trött Wille är på förskolan. Maja kan inte vila direkt, men det kan i alla fall Wille om det behövs. Gissar att barnen somnar tidigt ikväll. Det gör inget, jag har ju huset fullt av "tanter" idag.

Onsdagsaktivitet:
TUPPERWARETRÄFF
Babuska Trio 
Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...