10 juni 2012

I soffan

Jag befinner mig just nu i soffan. Jag har duschat Wille, tänt några värmeljus (behövs i detta regnväder), kokat kaffe, tagit fram kudde och filt till Wille, och väntar just nu på att Staffan och Maja ska komma hem. Maja har varit hos kusin Cajsa hela dagen. När dom kommer hem ska jag ta söndagsduschen :). Vet inte om det innebär något speciellt egentligen, men det lät bra.. hehe. Tja, jag har köpt Dove brun-utan-sol lotion och den ska smörjas in på denna vita kropp.

Vi hade det bra i DK förutom att hela fredagen fullkomligt regnade bort när vi var på Bakken. Det blev ingen 5-kamp och det blev endast två karuseller... himla tråkigt. Men man kan ju inte rå för regnet. Vi hade trevligt ändå. När vi skulle ta tåget hem så kom vi bara till Huvudbangården. Tåget som skulle ta oss vidare till Kastrup och slutligen över till Malmö gick inte. Inga tåg gick på några timmar. En person hade bestämt sig för att avsluta sitt liv genom att kasta sig från en bro rakt ner på järnvägsspåret :( - både tragiskt och egoistiskt. Men hem kom vi så klart så småningom.


För övrigt har det varit en bra helg med goa vänner, goa middagar, goa drinkar och goa träningspass. I morgon börjar en lite stressvecka. Kul, men stressig.

Mån: En energirådgivare kommer hem till oss. Sverige-fotboll.
Tis:   Studentfest
Ons:  Tupperwarekväll
Tor:   --------- Sverige-fotboll?
Fre:   Skolavslutning & Kalas
Lör:  Bröllop
Sön:  Kalas

Tror jag ska ta och ta den där duschen nu, trots att dom inte kommit hem än. Åh ja visst ja - Staffan skulle ju köpa med sig lite ost till ikväll - mums :) Det är därför det dröjer!

Ha en fortsatt skön söndag!

Kram Eva


2 kommentarer:

  1. Hehe! Förlåt att jag skrattar lite, men du är ju bara för söt.
    "Det regnade massor och en person tog sitt liv", men annars var det bra.. (Inte kul egentligen. Förlåt, jag är trött). ;-))

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Sorgligt med den olyckliga personen...

    Vad mkt roligt ni har i veckan. Det klumpar ihop sig ibland!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...