20 juni 2012

Grillkväll

Åh, vilken härlig bild! Om jag får säga det själv... hehe

Rallaren och Tuss

Cajsa, Amanda och Maja studerar den fotobok vi fixat till Eva
'
Vilken underbar kväll vi hade igår. Det var helt fantastiskt väder med strålande sol från en klarblå himmel och vindstilla (vindstilla i Skåne är ovanligt). Vi satt ute hela kvällen med fantastisk utsikt över hagen, hästar och åkrar. Längst bort i horisonten såg man hur Turning Torso reste sig. Som jag njöt!
Vi grillade och snackade och hade hur mysigt som helst. Stort tack Eva!! Det blev en kväll man lätt kan plocka fram under årets mörka tider - så blir man glad igen.

Kusin Cajsa är nu hemma med Maja hos oss. Skönt för en mammas dåliga samvete... att inte flickebarnet behöver vara själv om dagarna :).

Nu ska jag sätta fart på jubb :)

Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...