7 juni 2012

Friska?!


Idag tror jag att vi är friska (?) i vår familj. Staffan har ju sin förkylning med hosta som han har haft i tre-fyra veckor och den är kvar men han jobbar ju ändå.. Wille är på dagis, Maja är i skolan och jag jobbar. Hoppas bara vi förblir friska.. jag har känningar i min hals (vilka veka människor...). Jag klagar inte, det finns dom som har det värre...


Senare i eftermiddag sticker faktiskt jag och Staffan till Danmark igen. Utan barn. Är det klokt? Hehe, det är med Staffans arbetsgivare vi åker. Vi ska bo i en liten by i närheten av Bakken. Där ska vi acklimatisera oss i eftermiddag och käka en god middag ikväll. I morgon blir det 5-kamp på Bakken och en hiskelig massa karuseller :). Tror ni våra barn är avundsjuka? Jepp, det är dom. Sån´t är livet :) Man få ju hoppas solen är med oss i Danmark om den nu inte behagar skina på er..

 

Tack till mormor och farmor för att ni ställer upp och passar barn, hus och katter!

Ha en skön torsdag!
Kram Eva


1 kommentar:

  1. Femkamp låter kul...men karuseller nej tack! Hoppas ni håller er friska och ha en riktigt skön sommar! Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...