25 juni 2012

4 gånger

 
 Underbar uteplats! Men frågan är; orkar man fixa och trixa så mkt
när vi mest får regn under våra somrar...? Jag ser mig själv springa ut och in
konstant mellan skurarna ;) - kanske lite överdrivet?

Bild lånad från Alltihemmet.se


Inte klokt att man räknar ner antalet gånger man ska köra till förskolan. Men jag gör det av den enkla anledningen att det är sorgligt :(. Jag vet ju samtidigt att en ny tid börjar och att det är jättespännande - men ändå. Samma sträcka i 10 år skojar man liksom inte bort. Samma kära förskolefröknar också - uj bäst att ta på sig solglasögonen - jag är en blödig människa. 4 gånger är det kvar.

Hur var er midsommar?
Vår var himla bra. Vi började vid 13-tiden, hemma hos Li & Tomas med barn, med en riktigt härlig "silla-lunch" och hade därefter 5-kamp och musiktävling och avslutade med grillning (som vi avnjöt utomhus i det strålande solskenet!!) och lite fotboll innan vi cyklade hem i natten tillsammans med Mausi & Stefan och alla barn. Midsommar avslutades med mysig lång-frukost på midsommardagen :)

Ja just det ja - tjejerna vann alla tävlingar! Hepp!!

Jag undrar om inte denna vecka är lugnare än förra, inte så himla ansträngande i alla fall:
Måndag: Veterinären kommer hem och vaccinerar våra katter
Tisdag:    Wille spelar fotboll
Onsdag:  ----------
Torsdag: Ska shoppa det sista innan Majas ridläger (på lördag)
Fredag:  -----------
Lördag:  Skjutsa Maja till ridläger (buhäää, hur ska jag klara mig 8 dagar?)
              Familjeträff hos Sandi & Johan på kvällen
Söndag: -----------

Kram och ha en skön måndag!
Kram Eva



1 kommentar:

  1. Lill-skiten ska skolas in i augusti, så vi kommer ha rätt många vändor kvar.
    Men förstår att det kommer kännas märkligt...

    Kram!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...