9 maj 2012

Snart loppis

En fin korg som min mamma fixat och satt i vår "stubbe".
Den med extremt bra syn kan se att trädet har skott...
Hur den nu vill leva efter vår behandling.. Den ska ju inte leva. Hrm..


Idag, under tiden Maja och tjejerna rider ut, så ska jag och Madde "asa" fram stora skyltar och sätta ute vid stora vägen. Stora skyltar som berättar att vi har LOPPIS på söndag i Särslöv. Har du vägarna förbi, kom gärna dit och hälsa på :). Än så länge är det ju fint väder, så håll tummarna för att det håller sig så hela kvällen. Jobbigt annars... Man blir så blöt..

För övrigt har jag inte tänk göra mycket mer än att åka till stallet idag. Hade en jobbig tisdagskväll och sviterna från den sitter kvar ännu.. Men, jag fick en massa information om skolan - kul!

Nä, jag måste bara ta en "pilla" mot huvudvärken - vi hörs i morgon!
Kram Eva

3 kommentarer:

  1. Åh, vilken fin blomma i trädet :)

    SvaraRadera
  2. trist me huvudvärk....Gå och kolla det...
    Kram och tack för titten i min blogg.o)))Attid lika gtrevligt

    Kram Sari(hälsa de dina)

    SvaraRadera
  3. Åh, det där såg fint ut! Lyser upp där i den "levande"stubben. Vad kul med loppis! Jag tror jag ska bli loppisföreståndare eb dag ;)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...