15 maj 2012

Provridning

Det är en mycket spännande tisdag idag. Idag är det dags för Maja att provrida på den nya ridskolan. Provridning är till för att se så att hon hamnar i rätt grupp med lika bra kunskaper - som är lika duktig med andra ord ;). Samtidigt är det ju för att hon inte ska hamna i en för bra grupp heller, så att dom eleverna får "backa". Ett bra sätt tycker jag!

 Så idag ska Maja och två kompisar från samma grupp provrida. Iiii, det är spännande - till och med för mig.

Jag tog idag med mig kameran för att ladda upp lite bilder till er - men jag glömde sladden.... det blir alltså inga foton idag från helgens bravader på hästryggen. Men det kommer! Kan meddela att träningsvärken sitter kvar...

Min morgon började inte så där superbra direkt.. Bilen startade inte. Fick cykla iväg med Wille till förskolan, ringa Staffan och be honom köra och handla ett nytt batteri, cykla hem igen och möta upp Staffan som bytte batteri - vips så startade bilen igen. Det hela gick väldigt fort, men känslan man får när man lastat bilen full med barn och väskor och den inte startar......... man kan slå på saker och ting.. hehe... Tur det inte hände när jag skulle hem från jobbet - då hade jag fått panik. Jag hade inte vetat hur jag skulle få ihop kvällen.

Fast det hade säkert löst sig ändå - det brukar det ju göra!

Kram Eva

Denna bild tog jag på min lunchpromenad - fint va?

2 kommentarer:

  1. Man blir ju så stressad när inte bilen fungerar som den ska, hela dan blir ju förstörd, tur de löste sig bra i allafall.

    Va blommor, knappt så trädet orkar.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Du får börja använda appen :)
    Kul när man kommit i gång!
    Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...