24 maj 2012

Min födelsedag



Jepp, så är det. Idag är det min födelsedag :) Fast jag firar det inte så mycket. Jag fick kaffe vid sängen i morse och skönsång och presenter. Ikväll äter vi lite tårta, men äter den goda middagen med det goda vinet på lördag istället :).  Av familjen fick jag nya kläder och skor som jag ska handla på lördag. Av Maja fick jag presentkort på Tirups Örtagård <3 ~Stort tack för allt!

Jag blev även uppvaktad på jobbet :) med frukost och blommor och fin-fina presenter av Sussi.



Senare idag blir jag hämtad av kära mamma och kära mormor - jag får skjuts hem (bilen fortfarande på verkstaden..) och så får jag möjlighet att bjuda på fika!

Jag har fått hiskeligt många gratulationer på facebook och via mail också - kul!

Så - jag säger - GRATTIS TILL MIG SJÄLV!
Kram Eva




3 kommentarer:

  1. Grattis!!!(igen)...:)
    Man kan aldrig få för många grattis...:)
    Ha en skön kväll!!!!Kramiz..

    SvaraRadera
  2. Grattis i efterskott!:) Hoppas du fick en fin lördag också och att morsdag blir bra! Kram

    SvaraRadera
  3. nämen Grattis i efterskott säger jag oxå!!!!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...