14 maj 2012

Måndag

Helt underbar och rolig helg. Jag fick inte med mig bilderna, så jag kan inte visa er idag, men förhoppningsvis i morgon :)

Mysfredag hos Roots i fredags (nähä..? Lite sommarplanering)
Islandshästridning och grillkväll i lördags (gah...vilken träningsvärk jag har, men såå kul!)
Loppis och stallet i söndags (jättekul!)

Nu ska jag strax ta mig hemåt och ikväll ska det bli en löprunda och försök till att ta det lugnt. I morgon hade jag sett fram emot en "INTE-toktisdag" - men istället för innebandy har det nu tillkommit föräldrarmöte, provridning och ledarutbildning PLUS då Willes vanliga fotboll......... Eh...jag vet inte hur vi ska få ihop det - men vi hade inte klarat en minut utan mammas hjälp! Tack mamma!!



 Bjuder på en härlig bild från när Willes förskolekompisar 
spenderade en dag på stranden för någon vecka sedan. Ser så härligt ut tycker jag :)!


Ha en skön måndagskväll allihopa!
Kram Eva



1 kommentar:

  1. Rolig bild, bad med kläder på :)
    du verkar verkligen ha fulla dagar, men de blir ju så med barn hemma.
    kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...