4 maj 2012

Härlig kväll

 

Detta är fredagsmys i min smak. Vi har grillat och ätit en riktigt god middag och till det hade vi ett gott mustigt rött vin. Nu sitter vi alla i sofforna. Mamma läser tidningen, jag bloggar, Staffan kollar hockeymatchen mellan Sverige och Norge, Maja är också uppkrupen i soffan och äter "Pommes Pinnes", Wille kollar hockeyn och äter popcorn och ställer en miljon frågor om hockeyn ;).

Det är härligt att sitta här och njuta av att det är en ledig helg framför oss.

Jag njöt innan idag också när jag var ute på min pw. Det kom ett stilla sommarregn, och gud så gott det luktar med regn mot asfalt :). Nästa kvarter jag kom till så luktade det grillat :). Härligt!

Nä, jag tar och lägger upp fötterna på bordet och lutar huvudet lite lätt bakåt.

Det är härligt att ha sin härliga familj hos sig!
Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen pÃ¥ veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...