30 maj 2012

Grillkväll

Snälla håll tummarna för att det är i alla fall uppehåll i kväll klockan 17.30-19.00. Då är det nämligen grillkvällWilles förskola med skönsång och avslutningssånger för dom barn som börjar skolan till hösten. Om det regnar kan jag inte ha solglasögon på mig.. Då ser alla hur jag gråter... *snyft*.

Det kommer säkert att bli en fin kväll oavsett!


Jag önskar så klart även att det är uppehåll ikväll till mina tjejer på ridskolan när dom avslutar sin termin och sina år på Särslövs Ridcenter med Gymkhana-tävling, fika och hamburgare.

Varför och hur kan detta ske samma dag?

Tycker mest synd om mig själv faktiskt som inte kan vara på två ställen samtidigt. Som tur är slutar inte Maja att rida, och troligtvis kommer tjejerna att hamna i samma grupp ~ så jag ser det inte som avslutning för alltid ikväll på ridningen, utan bara över sommaren.

Ser fram emot kvällen :)
Kram Eva

1 kommentar:

  1. Hooppas på regn- och myggfritt ;)

    Typiskt att det ofta krockar... Vi har också mkt nu med en student på tisdag, min pappa ska firas imorgon och lördag och en 50-årsfest hos en väninna (maken får gå själv).

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...