29 maj 2012

En helt vanlig tisdag :)

Helt otroligt - det är en lugn tisdag! Då menar jag ikväll, efter arbetet alltså.. Tok-tisdagarna är över för den här säsongen och jag njuter!

Wille ska på fotbollen - Staffan följer med honom. Maja sticker till stallet en sväng - jag hämtar hem henne när hon behagar. Själv ska jag ta mig en liten liten löprunda och köra ett styrkepass direkt när jag kommer hem. För när jag kommer hem är det bara jag och Simon hemma.

Igår kväll cyklade jag min runda som är en mil och ute på landet. Det är så fridfullt och härligt. Jag cyklade vid 20-tiden och då är det absolut som skönast. Det är inte så mycket trafik och det är ljummet i luften. Ja, eller var i går i alla fall - värre idag. Nackdelen är kanske att man får hålla både mun, ögon och näsa stängda - annars fyller man lätt upp dom med flygfän...! Svårt att hålla ögonen stängda kanske - men det hjälper med solglasögon :). Näsan är det svårare med..hehehe....



Ha en skön tisdag!
kram Eva

2 kommentarer:

  1. Va skönt att tok tisdagarna är över! Mera lugn åt alla oss som far runt som ett skållat skinn vissa dagar!

    PS. Mina skor är köpta på H&M faktiskt! onlinebutiken. tack för din kommentar! :) DS

    SvaraRadera
  2. Du får göra som asiaterna; införskaffa ett sånt där "snyggt" mun och nässkydd. Hihi! :-D

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...