28 mars 2012

Tulpaner




Mäkta stolt var jag när jag kom på att jag kunde ta bort den spretiga växten, sätta i en vas och sätta i friska krispiga härliga tulpaner i stället!

Det blev mycket välkomnande i hallen och katterna har svårt att välta denna kreation 😄.

Nu har vi ringt på två garderober att hämta i morgon 👍. Hoppas dom inte blir sålda för det är precis vad vi letar efter och jag kan inte förklara hur glad jag blir om jag får slänga ut dessa vi har som var moderna och fräscha på 70-talet...

Vi tog en cykeltur till stallet idag. Vi valde den stormigaste kvällen.. Bra motion och så lurade vi staten på den bensinen! Fasiken så skönt med ljusa kvällar 😄.

Gokväll!
Kram Eva



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...