8 mars 2012

Solglasögon


Med tanke på dagens väder (blääääää), så har jag beställt nya solglasögon..(?). Se bilden. Det är ett par Pilgrim-glasögon som jag köpt med 67% rabatt. Slutsumma: 299:- (och så hade jag 99:- tillgodo, alltså blev det bara 200:-).

Dessa har jag beställt genom Campadre. Klicka gärna här så kommer du dit och kan få ta del av samma erbjudande och ännu fler!!! Givetvis finns det en mängd olika modeller och en mängd andra roliga saker att handla.

Ibland bestämmer jag mig så klart för att inte kolla deras nyhetsbrev (man kan bli fattigare än vanligt..), men idag är jag glad att jag gjorde det. Dels tycker jag dessa glasögon är skitsnygga och dels måste jag ha solglasögon så fort den gula tittar fram. Annars rinner ögonen konstant och jag ser ut som sju svåra år....

Jag köpte mig ett par skitsnygga på planet till Kanarieöarna. Dom är jag jätteglad över, men jag är ju inte bara mamma jag är även glömsk...hehehe... Så att ha flera par solglasögon är min melodi. Nu behöver det verkligen inte vara märkesglasögon - absolut inte, jag är väldigt nöjd med mina "macken"-glasögon och H&M-glasögon. Ärligt talat så är mina BjörnBorg från flyget mitt allra första märke :).


Hm.... Wille i morse utanför sin förskola.. Han är troligtvis den enda i vår
familj som är glad över att det helt plötsligt är snö igen......


Maja och Tuss från gårdagens ridlektion. En jättebra sådan, som vanligt!


Nä, nu ska jag ta tag i dagens åtagande, dvs jobba :). Ha en jätteskön, om än snöig, torsdag - så hörs vi kanske fler gånger idag. Vem vet?

Kram Eva

2 kommentarer:

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...