13 mars 2012

Så bidde det tisdag


Vips, så försvann måndagen. Sussi "installerades", vi käkade mat, jag tränade och så "möttes" vi i soffan och snackade lite innan jag somnade ..... Jag är sådant underbart sällskap... ;).

Idag lär jag inte vara piggare, men jag kan kanske hålla mig vaken någon timme längre? Kanske..
Men innan vi kan mötas i soffan ska Staffan och Maja spela innebandy och Wille och jag ska på fotboll. Det är ju som sagt tisdag :).

En tisdag med strålande väder! Var ute på min lunchpromenad och det var svettigt faktiskt. Fantastiskt underbart att få solen i ansiktet och höra fåglarna kvittra - jag älskar våren. Nu längtar jag tills jag kan göra vid vår lilla uteplats därhemma så att man kan ta sitt kaffe i solen. Det bör väl inte dröja så länge tycker jag. Eller? Kanske redan till helgen? Tja, vi får se vad som händer.

Har ni börjat fixa och trixa på era uteplatser/balkonger?

Kram Eva


2 kommentarer:

  1. Så härligt med vår, jag började kasta mina ljung :) ska fortsätta om värmen håller i sig men de ser inte så lovande ut hos oss.

    Ha en bra kväll! Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...