22 mars 2012

Pax-garderober

Maja på Oliver - foto från igår kväll. Solnedgång och härligt!
Nästa onsdag så är det ljust hela lektionen -hurra!


I vårt nästa projekt som vi har påbörjat (göra om i Willes rum) så väntar vi på att 2 styck Pax garderober vita 50x60x236 ska komma ut på Blocket. I alla fall vita stommar - vi har ändå tänkt köpa nya dörrar (om det behövs) och trådbackar mm har vi själva sedan innan. Så vet du någon som har och vill sälja, be dom kontakta mig!

Under tiden vi väntar på dessa, så ska vi i helgen se ut en blå färg som passar lilleman i smaken. Han har bestämt att han vill ha minst två väggar som är blåa, så det vill vi ju så klart göra. Jag känner dock att jag vill väga upp med lite varma färger också, men det få då bli i inredningen. När vi sedan "tar tag i det" och flyttar ut allt från rummet och gör allt tråkigt grundarbete, vet jag inte. Det måste bli en fredag, så att vi hinner göra klart målningen under helgen.

Hm... kanske dags att planera in det - för snart nog vill man ju jobba utomhus :)

Majas lyxfrukost. Kiwi, paprika, gurka, knäcke med honung och
jordgubbar med mjölk. Visst ser det gott ut :)!

Torsdag idag och innebandy för Maja och träning för min del. För övrigt kanske vi hinner med lite pussel eller spel med Wille innan vi somnar :)

Ha det så bra!
kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...