2 mars 2012

Nivea





Det var länge sedan jag kom med på en Buzz. Nu kom jag med! Dessutom med något som är väl användbart och välbehövligt dessutom. Så i v. 10 får jag paketet. Bli därför inte förvånad om du får en mini-deo att prova och sedan rapportera till mig vad du tyckte :)


NIVEA PURE & SENSITIVE Roll-on kombinerar anti-perspirant skydd i upp till 48 timmar och mild vård från NIVEA. Formulan med Kamomillextrakt och avokadoolja lugnar känslig hud och motverkar irritation. Hudvänlig och dermatologiskt bevisad.
Så fungerar det
Kamomill är välkänt för att ha lugnande och anti-inflammatoriska egenskaper som motverkar hudirritationer. Avokado hjälper till att förbättra hudens återfuktning samtidigt som den gör att det känns mjukare.


Nu är det dags för fredagsmys!
Kram

2 kommentarer:

  1. Ja den hade ju varit kul o testa...:) Jag mår bättre,ingen feber lite snuva,harkel kvar. Ha en skön helg! Kramiz...:)

    SvaraRadera
  2. Jag har Nivea Angel.......... den du-lukta på den-helt underbar

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...