17 mars 2012

Modemet

Igår dog vårt modem.. Helt tvärt. Men så var det gammalt också, har haft det i flera år. Ringde direkt så dom skickar nytt på måndag. Fram tills dess har vi alltså inget bredband och ingen telefon :(. Tur man har sin IPhone :)!


Så här ser min nya väska ut. Ingen världssensation men för mig är den jättebra! Hag är väldigt nöjd!

Ikväll ska vi till Mausi och Stefan tillsammans med Tessan och Roger och Sandi och Johan och alla hundra barn :). S:t Patricks Day ska "firas". Tema grönt och Irländsk öl! Himla trevligt ska det bli!

- 0,9 kg denna veckan visade vågen igår :). Yes!

Trevlig helg på er!

Kram Eva



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...