29 mars 2012

Lekplats mm

Extra dagen hemma idag med halsflusspojke :). Nu en frisk sådan! Därför fanns det mycket lek i kroppen på honom, så vi körde in till Malmö och en av alla temalekplatser nämligen Bondgårdslekplatsen. Inte mycket som förknippades med en bondgård kanske... Lite djur..


En skitrolig rutchkana (stavas?)


Man kunde klättra högt!


Vi båda i en gunga. Fy fasiken så illamående jag blev.. Bläää inte skoj.


En kossa :) muuuu...


Jorå det var roligt även för egen del.


Här är dom- Blocketgarderoberna :)! Dom har nu hittat hem till oss. Efterlängtade.


Maja ikväll på sin träning. Jag och Wille tog en cykeltur för att kolla in träningspasset.


In action!

Nu sitter jag och myser vid tv'n. Snart ska jag kasta mig handlöst i soffan på ovanvåningen och kanske slumra till

I morgon är det fredag!!!!
Kram Eva



Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Idag är det fredag! Du hann med mycket igår! Ha en myspys fredag! Kram

    SvaraRadera
  2. TACK för dina fina rader i min blogg!!!
    Det är inte lätt att bli gammal...
    KRAM!!!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...