19 mars 2012

Helgen redan slut..

Helgerna går alldeles för fort. Jag hinner inte riktigt med att vila upp mig känner jag. Man far in i helgen som ett "jehu" och kommer ut från helgen lika fort igen och dessvärre inte ett dugg mer utvilad än man var på fredagsmorgonen... :(

Men, vilken tur att vi har helger! Man måste ju se positivt!

Före "renoveringen"

Efter

Det finns inte tillräckligt höga sängbord i min smak, så det fick bli så här så länge!


Wille, vår egen lille clown :)


Maja och Amanda på Oliver och Snowflake - ridning i söndag.
Maja och Oliver






Idag är det så måndag som sagt och ikväll ska jag träna :) och bara ha måndagsmys.
Kram Eva


1 kommentar:

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...