23 mars 2012

Fredagsmys


I natt kunde jag inte somna riktigt. Jag hörde på Willes andning att något inte var helt 100% rätt. Gick och kände på honom flera gånger och tyckte att han var varm. Men vi har vintertäcke och han är alltid varm när han sover, så det tog ungefär 6 gånger innan jag insåg (ville väl inte tro det) att han hade feber... t r a d e t!

I dag har därför Willeman varit hemma från sin förskola och Staffan från sitt arbete. Det var Staffans tur att vabba.

När jag sedan kom hem så bidde det 65 minuters powerwalk och 30 minuters styrkepass :). Staffan körde sedan iväg och bytte däck och handlade och sedan körde jag och Maja iväg till Nova. Shoppade skor och kläder till henne (jepp, det blev ett par till mig också).

Nu sitter jag här med en mycket febrig och slagen kille under tiden som Staffan och Simon har stuckit in till stan för att gå på bio och Maja har gått hem till en kompis.

Nu blir det fredagmys på riktigt! Jag och Wille!
Kram Eva

1 kommentar:

  1. Tråkigt med sjukdomar :(
    Hoppas ni har en mysig helg ändå.
    Kram fina du!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...