2 mars 2012

Fredag hela dagen :)


Jo, det är sant - det är fredag hela dagen :). Det innebär att jag slutar jobba till lunch och sedan är det helg!!!

Just nu håller jag alla tummar jag har (jo, jag har bara två) för att inte jag ska bli sjuk. Igår kväll så fick jag ont i halsen och snuva. Idag känns det bättre, men inte bra :(. Nu har jag fått medicin från min moster (från utlandet) så jag räknat kallt med att jag blir helt återställd :)

Mycket ska hinnas med idag innan vi kan hålla fredagsmys. Men det är roliga saker, så det gör inget!

Ha en skön fredag!
Kram Eva


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...