5 mars 2012

Blomma

Från min trädgård :)


Måndag igen och en helt orörd vecka framför oss. Vi vet inte hur den ser ut egentligen mer än att Maja har sina träningar och Wille har sin fotboll och jag jobbar och Staffan är hemma. Så egentligen är ju mycket redan spikat.... ;). Har ni alltid mycket bokat också?

Igår när jag var ute på min kvällspromenad så fick jag tokiga idéer igen. Staffan släpper snart inte ut mig mer... kommer alltid hem med nya projekt :). Men, man måste ju få stöta och blöta idéerna innan man sätter dom i verket. Mitt ny-på-komna projekt handlar om vår trädgård.

Jag har, sedan dag två, retat mig på att vi satte Majas fina växthus där det står. Det står så himla mycket i vägen för oss att lägga trädäck där vi egentligen vill ha det.... Så igår bestämde jag (?) mig för att vi (?) ska flytta växthuset till andra sidan. Jepp, det blir till att gräva nytt "trädgårdsland" (jobbigt...puh) och göra om. Men, denna gången blir det rätt :)! Därmed kan vi, när den tiden kommer, lägga vårt trädäck på bästa sätt. Tro´t eller ej, men Staffan blev också glad över idén - han kräktes inte på mig i alla fall.. hehe...

Nä, bäst jag jobbar vidare innan jag kommer på andra tokiga idéer.
Kram Eva


Trädbild från min lunchpromenad.

1 kommentar:

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...