20 mars 2012

Äntligen Hemma!


Jo, det hade ju varit skönt. Att vara hemma :). Men nu tar jag mig en liten eftermiddagspaus/fika och passar då på att blogga och äta jordgubbar med kesella.

Om jag inte slarvar med mina mellanmål så blir jag inte sugen på en massa skit - skit (?) gör att man inte går ner i vikt.. hehe..

"Äntligen Hemma" är ju på TV ikväll :) - ett program jag har följt sedan starten och det har sänts i 30 säsonger. Jag tycker dessutom att det är lika roligt nu som första avsnittet. Så med andra ord - när all innebandyträning och fotbollsträning med mera är avklarat och middagsdisken är undanplockad så bänkar jag mig i soffan för säsongens näst sista avsnitt.

Önskar dig en skön tisdag!
Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...