26 februari 2012

Vilken helg!

Jag måste bara slänga in ett litet inlägg så här på söndagskvällen. Jag har inte några foton i min närhet, men det kommer i morgon.

Det har varit en fantastisk helg!
Jag och Maja hade det underbart roligt på vår ridtur på islandshästar igår! Åh, det kommer vi att göra om flera gånger. Träningsvärken idag är inte rolig dock... men det gör inget. Det blev både, skritt, trav, tölt och galopp - underbart! Som sagt, bilder kommer. Det var ju Maja som bestämde hur lördagen skulle bli och det gjorde hon bra. Anledningen var; Denna dagen istället för att ha släktkalas :)

Vi började med en lång och mysig frulle. Sedan blev det en rolig men himla blåsig ridtur på islandshäst. Efter det körde vi och hyrde en film och kröp upp i soffan mitt på dagen och hade mys. Hungersuget började sätta in och Maja hade bestämt att vi skulle äta på MI & NI och så gjorde vi. En 3-rätters meny som var sagolik. På vägen hem körde vi inom Filmkväll och köpte godis för att sedan åter igen krypa upp i soffan och titta på Melodifestivalen.

Bra gjort Maja!

Nu ska jag hämta hem henne från kompisen Matilda. Bloggar mer i morgon!
Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...